Ljuvliga Juni! | Gästbloggare Annie


Det är redan mitten av juni och alldeles snart midsommar med regn och sol och allt som hör till... Jag har alltid haft en dragning till gotland dessa tider med vita kalkstenshus, betong och lurviga fårskinn, gärna på en äng med betande får :)

Min midsommardukning går i naturtoner, jag gillar att man tar det man har och gör det bästa av det, utan att krångla till det för mycket, om man är många så ta två benbockar och några plankor, en linneduk en glasburk med hundloka och några kökshanddukar fungerar bra som servetter. Jag som är en riktig loppisfantast letar gärna efter udda tallrikar, silverbestick och franska vinglas. Med det så önskar jag er en riktigt härlig midsommar och hoppas på lite sol mellan skurarna.. ses snart igen!

kram


 Styling och foto Annie Lindgren

Vinnaren av Steltonvasen meddelas på måndag! Tusen tack för alla fina bidrag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar